Saturday 3 September 2011

Syawal 1432H - 2011M

Salam Aidilfitri!!!

hari nie dah 5 Syawal 1432H.. dah nak masuk seminggu dah kita brhari raya kan? sekejap je masa brlalu mninggalkn kita.. alhamdulillah, tahun nie aku dpt brsama2 dgn bapak mnyambut puasa selama sebulan n sama2 membuat persiapan utk raya..

dan Syawal kali nie mrupakn Syawal ke-3 tanpa mak..

aku x rasa excited lgsg utk braya tahun nie.. wlupun baju raya dah aku siapkn awal2 lg, tp smgt utk raya x jgk dtg.. mgkn sbb tahun nie 2 family abg aku je yg braya kat umah dlu.. adik-bradik aku yg lain, yg dah brkeluarga braya kat umah mertua msg2.. sbb tu laa agaknya kot.. (atau sbnrnya aku sgt2 rindukn kehadiran mak di sisi ek? hmmm...)

1 Syawal 1432H
bapak with keluarga kang Iman n keluarga kang Romzi

ok! xmo sedih2.. pape pun, raya kedua umah aku dah start riuh dgn kpulangan anak2 saudara ku.. keletah diorg la yg wat aku rasa suasana raya tuu.. tgk baju raya diorg yg cantik2, yg 'kiut-miut' tu, rasa meriah je.. baru rasa raya! ^^ hihihi


raya pertama aku ngan family 'tutup rumah' dgn braya ke rumah at0k aku n ke rumah saudara2 yg ada dlm Segamat je.. raya kedua kitorg 'tutup rumah' jgk.. tp kali nie jauh sikit langkah kaki kitorg.. braya ke-luar daerah plk.. ke Melaka.. ^^ hehehe


2 Syawal 1432H
@ Melaka

start raya ke-3 aku ngan akak aku dah jd 'org tua', duduk kat umah teman bapak tggu tetamu dtg braya.. hahaha.. bg chance kat abg2 n akak2 aku yg dah brkeluarga nie braya plk.. ~_^


2 Syawal 1432H
@ Melaka

hah, itulah sikit cerita dari aku utk Aidilfitri kali nie.. xtau nak tulis apa lg sbb mood aku masa tulis entry nie ngah mood sedih sikit2.. sbbnya, adik-bradik aku msg2 dah blk umah msg2 dah utk mneruskan kelangsungan hidup.. kat umah plk tggl bapak, aku n sorg akak aku je.. tu yg nk feels sad dlu jap.. hik3

ok! adios, amigos..
^^ salam lebaran ^^

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting