Wednesday 31 August 2011

Salam Merdeka Raya!!!

Bismillahirrahmannirrahim...


Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka!
Selamat menyambut hari kemerdekaan Malaysia yg ke-54 tahun ^_^

Nampaknya 31 Ogos bkn sja mnjadi tarikh brsejarah utk Malaysia tp juga merupakan tarikh brsejarah utk diri aku sbb arinie adlh hari aku mula brblogging (scra solo) hihihi ^^

Aha! Knp brblogging 'scra solo'??! Sbnrnya lbh kurg 2 mggu yg lps, aku tlh brgabung tenaga dgn seorg member aku utk create satu blog.. Hasil usaha sama trsebut maka lahirlah blog nie, Mahabbatul Jannah (nnti senang2, singgah2 la blog kami nie ea.. hahaha.. smpat plk buat promotion kat cnie :D)

Hah! Disebabkan keterujaan yg melampau, aku pun lahirkn la ‘anak’ aku yg sdn. bhd. punye plk
(blog nie laa ^^,) hahaha..

Ok la, x tau nak conteng apa lg.. Lain kali aku ada idea, aku kongsi2 lg ea ~_^

Lastly, aku nak amek kesempatan jgk kat sini utk mgucapkn Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432H buat semua umat Islam diseluruh dunia.. Maaf zahir & batin..


- salam merdeka & salam lebaran dari ku, Siti Aishah -

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting