Thursday 8 September 2011

Memori Lagu Raya

Assalamu'alaikum...

0k! Mood skrg nie adlh mood mgemas brg ^_^ Sbb mlm nie aku dah kena naik bas, pulang ke bumi Sintok utk mmulakn semester yg baru. Semester 5! Ya Allah! Dah sem 5 dah? Mcm x percaya je.
Rasa mcm baru aritu aku mnjejakkn kaki, mndaftar kat UUM. Skrg nie nak blk semula ke UUM utk smbg semester yg ke-5 plk? Cepatnya masa berlalu... Pape pun, semoga dpermudahkn segala urusan ku nanti. Ameen!

Hah, yg sbnrnya aku bknlah nak cerita pasal tu. Aku nak 'story-mory' pasal bnda lain sbnrnya.
Aku nak cerita pasal lagu raya kat bawah nie. Mood raya lagi kan ~_^


Aha! Knp plk dgn lagu nie? Sbnrnya 1st time aku dgr lagu nie raya tahun lps. Masa tu mlm rehearsal utk mjls sambutan hari raya utk DPP Tradewinds (DPP Tradewinds nie nama hostel aku kat UUM tau.. ^^) Tp aku dgr masa tu bkn the original version lah. Aku dgr sorg senior nie nyanyi masa dia dtg wat latihan kat dewan. Dia akn perform lagu nie masa majlis tu nanti.


Xtau knp, aku terus trjatuh hati kat lagu nie bila dgr brother tu nyanyi (jatuh hati kat lagu tau, bukan brother tu) hahaha.. Jatuh hati smpi trasa mnusuk ke kalbu lah sng ckp ~_^ Brsungguh2 tau aku cuba dptkan lagu nie dr member sbb masa tu aku xtau apa tajuknya. Hehehe... But, honestly...rasa sayu tau dgr lagu nie. Lg2 masa tu aku jauh dr bapak, jauh dr family. Tu yg rasa sayu tu dtg brtandang smpi trlebih2. Hik3 :D

Dan smpi skrg, rasa sayu tu tetap ada tiap kali aku dgr lagu nie. Selain drpd rasa sayu, aku tetap rasa happy sbb aku akan trigt kenangan spnjg aku jd AJK mjls sambutan hari raya tu. Brmula dr mlm rehearsal sampailah mlm kejadian. Nak tau?? Kitorg siap brkaraoke lagu2 raya masa mlm rehearsal tu. Tp x lme sbb pgrah projek dah pndg dgn pndgn yg mmbawa mksd suruh kitorg smbg wat keje blk. Hihihi :D Pape pun, tetap seronok! Best sgt3!!! ^^

antara tetamu yg plg awal dtg
Hawa, Fad, Yana, Piqa

0k, tu jelah dlu yg aku nk kongsikn dlm entry kali nie. Nk smbg kemas brg, nk check klu2 ada yg still trtinggal. Klu blh pos xpe, klu yg xleh? Jenuh plk aku nk blk amek brg yg trtinggal tuu kang. Hihihi ^^ 0k! Daa~~~

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting