Wednesday 7 September 2011

Hari Pendaftaran!

Assalamu’alaikum n selamat pagi semua!!!

Semoga sihat dan ceria2 selalu ^_^

Aha! Knp plk dgn hari pendaftaran ek??? Pendaftaran apa plk??? Hehehe... Sebenarnya hari nie merupakan hari pendaftaran anak saudara aku yg sulong kat universiti - UKM (ttba rasa ayat nie ‘ter’sangatlah skema.. hahaha) Dah besar dah anak saudara aku tu.. [klu anak saudara aku tu dah besar, aku nie dah tualah ek? hmmm.... #_# takde la tua sgt pun.. hik3 :D]

Perasaan aku skrg nie sgt2 lah truja. Senang ckp, excited lah! ^^ Teringat waktu aku mendaftar kat UUM 2 tahun lps. Cuak ada, happy ada, sedih ada, mcm2 la perasaan yg mmunculkn diri pada dan tika saat tu. Jauh tu perjalanan dr selatan sampai ke utara! Diam x diam, dah 2 tahun pun aku lalui kehidupan aku as a student kat Universiti Utara Malaysia, Sintok, Kedah nun. Ttba rasa excited utk kembali berkelana di bumi Sintok.. UUM, nantikan kepulanganku ke pangkuanmu! cewwaahh! ~_^

Eh, apsal jd citer pasal aku nie? Salah2! Ok, kembali ke topik asal. Hahaha...

Honestly, aku mmg rasa sgt2 excited bila dpt tau anak saudara aku dpt smbg bljr kat u. Wlupun anak saudara, bkn anak sendiri, tp aku rasa happy sgt! Dah mcm anak sendiri yg dpt peluang smbg study kat u. Mcm nie ke perasaan bapak masa aku mula2 dpt tawaran smbg bljr kat u dlu? Mcm nie ke perasaan abg n akak ipar aku bila tau anak diorg dpt smbg bljr kat u? Mcm nie ke perasaan setiap mak ayah kita? J0m, sama2 kita renungkan...

Pape pun, aku tetap doakan yg trbaik wat anak saudara aku tu wlupun x dpt nk hntr dia mendaftar utk brhadapan chapter baru dlm kehidupan dia.

To Siti Nur Hidayah binti Amir, all the best!!! ~_^
Moga Dayah blh jd cth wat adik2. Bibik sayang Dayah ^^


6 comments:

si penglipur lara said...

amboi..advance ko skrng ek..ada 2 blog ag..hehe...jmptlah jd followers ak..huhu...

iShasha Aishah said...

hik3.. yg nie prsendirian punye.. yg satu lg tu hasil usahasama.. kih3 ^^ aku dah lama dah jd follower ko laa.. mgkn x kuar sbb aku x follow scra public.. pape pun, thanks sbb sudi follow blog aku nie.. =) mohon tunjuk ajar ye, kak ^_^

si penglipur lara said...

hahaha...thanxx cik shasha...kita sama2 tunjuk ajar yerk..huhu

iShasha Aishah said...

baekkk ^^ klu ada pndapat utk mgelokkn lg blog aku nie, sila2kn la ea.. :)

Zetty Sofia said...

hik3 trimas bbikk0o tsyg.. ^^ dyh syg bbik jgk.. XD nta cne,dyh xyaw,ny pnjm lapt0p jiran.. heh3

iShasha Aishah said...

ok, faham dah.. agak trkejut jgk bila ttba tgk ada komen dr someone yg x dknali.. hehehe :D

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting