Tuesday 6 September 2011

Kenali Diri Ku

Assalamu’alaikum wbt & selamat sejahtera dunia! ^^

Brsesuaian dgn tajuk entry nie, kali nie aku nak bgtau la ckit pasal diri aku nie..

1. nama aku yg dah brdaftar kat pjbt pndaftaran ngra ialah Siti Aishah (just call me aishah.. ramai je yg pggl aku sha sbnarnya)

2. aku nie anak bongsu drpd 9 org adik-beradik (org ckp anak bongsu nie manja.. manja2 anak bongsu nie brtempat, ok..)

3. dlm kad pgenalan aku nie Melayu.. tp sbnrnya aku nie Jawa tau! hahaha.. (so, jgn plik klu ttba ada entry aku yg korg x fhm apa yg aku mmbebelkn ea.. hehehe)

4. anak saudara @ anak buah (atau apa2 la korg pggl) dah ramai dah.. dah x ckup nk kira guna jari tangan je..

5. aku sekolah rendah kat Sek Keb Kampung Jawa n sekolah menengah kat Sek Men Keb Dato’ Bentara Dalam Segamat

6. dlm pada tu, aku jgk bersekolah kat Sek Agama Kampung Jawa.. dari darjah 1 smpi darjah 6.. then, smbg setahun lg utk darjah khas plk (darjah khas nie, kelas tiap2 hari sabtu je tau.. smggu skli ~_^)

7.  lps SPM aku smbg bljr kat Kolej Matrikulasi Johor (KMJ), Tangkak dlm bidang perakaunan

8. skrg nie aku ngah continue study Bachelor in Business Administration kat Universiti Utara Malaysia (UUM), Sintok, Kedah

9. aku bukanlah penggemar sayur.. senang ckp, aku tak makan sayur!!!

Hah! Tu jelah yg aku blh bgtau setakat nie.. Cukuplah 9 kan.. (knp 9 je?? sbb angka 9 nie aku rasa byk kaitannya dgn aku..) ~_^ Nak tau lebih, kna la follow blog aku nie.. hehehe (sbnarnya tu alasan nk bg orang singgah jengah2 lg blog aku nie lain kali.. hahaha)

Orait! See you next time.. ^_^

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting