Monday 19 September 2011

Anugerah Sahabat

Assalamu'alaikum, my dear readers... ^^

Mood aku skrg sgt2 lah HAPPY!!! ^___^ Hah, nak tau x sbb apa aku happy??? Aku happy sbb ALLAH dah kurniakan aku sahabat2 yg sgt baik. Sahabat yg akan ada brsama aku bukan saja waktu senang, malah waktu aku susah. Mereka tetap setia berada di sisi aku, menyokong dan memberi semangat kat aku. Alhamdulillah.. =)

Sbgi prmulaan kisah, aku nak brterima kasih kat dua org sahabat aku yg sudi belikn n bg aku hadiah smpna birthday aku mggu lps.. Ok, meh aku tunjuk n citer apa hadiah yg diorg bg ea.. ~_^


selendang biru - hadiah pemberian my dear roommate,
Maliah binti Abdullah @ Mahmad a.k.a kak Melly.. ^^

Kisahnya, kak Melly nie kuar pi Jitra Sabtu lps. Byk la jgk dia beli brg2 kprluan + stok2 makanan. Hehehe :D Then, mlm tu dia ada la try satu selendang nie. Selendang hitam yg dia baru beli. Cantik!!! Aku pun suka tgk selendang tuu.. :) Dan tiba2, sblm tido tu dia bg satu beg plastik kat aku. ApaKAH??? :-O Jeng...jeng...jeng!!! Hah, selendang biru tuu lah yg kak Melly bg kat aku.. ~_^

katak ke buaya nie??? ~confused~

BamBam si katak 'ijo' - hadiah nie my bff, Liyana binti Khairuddin yg bg.. ^^

Bru dpt ptg td nieh! Hihihi :D Beria2 dia text bgtau ada jmp something n nak tunjuk kat aku. Igtkan apa bnda alah laa. K0wt2 la lipas yg dah mati scra tragis dlm bilik aku bbrpa hari yg lps. Rupa2nya si BamBam nie.

Actually, nama BamBam nie pun Liyana la yg bg. Knp BamBam? Sbb ia temBAM.. Hahaha :D 0k, alasan si Liyana nie pilih BamBam nie n then hadiahkn kat aku adlh sbb dia nak tambah koleksi prince frog aku. Sbbnya sblm nie aku dah ada cawan n jam meja yg brcirikan K.A.T.A.K nie.. Dia plk mmg sgja la pilih BamBam nie utk mlgkapkn koleksi aku. Hahaha... X pasal2 je aku jd pgumpul + pggemar brg2 brorientasikn KATAK #_#

Aku baru brcadang nak beralih arah dari 'putera katak' ke 'sang kumbag'. Tp, blm smpat wat pape dah ada yg mggalakkn aku utk stay tuned dgn mr.froggy nie.. Adesss~~~ Apa2 jelah.. ~_~

Next, aku nak smpikn special thanks aku kat kwn2 se-matrik dgn aku trutama teman2 se-praktikum aku, A1P3 sesi 08/09. Knp??? Sbb aku n family sgt2 trharu bila diorg dari Tangkak, dtg umah aku kat Segamat utk brziarah, dua hari lps arwah mak aku meninggal.

singgah dinner masa otw blk dari umah aku

Dan semua tu xkan dpt trlaksana tanpa bantuan dari Ayah Aji. Sbbnya kwn2 aku nie xkan dbenarkn kuar klu x ada lecturer yg iring diorg. Dan dgn kedatangan diorg nie jgk la, smgt aku brtmbh kuat utk kmbali semula ke KMJ, wlupun lps tu aku cuti lg smpi smggu sbb demam. Huhuhu...

Ayah Aji with Zailie, Naim n Eday

Wat semua sahabat dan teman2 ku yg lain, korang jgn kecik ati ea wlupun x ada kisah pasal korang yg aku kongsikn kat cnie. Wlupun x ada dlm nie, kisah korang tetap ada dlm ati aku, trsimpan kemas dan rapi dlm lipatan kenangan aku. InsyaAllah, aku akn kongsikn dlm entry yg lain plk nnti ea.. ~_^ Tp, ada satu kisah khas antara aku dgn seorg sahabat aku nie yg dah pun kami kongsikn. Klik link nie, Ketika Ukhuwah Berusrah ^^

Lastly,
“Ya Allah, Engkau kurniakanlah kebahagiaan dan kesejahteraan buat sahabat2 ku ini sebagaimana aku merasa bahagia beroleh sahabat seperti mereka. Berkatilah usaha dan rezeki yang Engkau kurniakan buat mereka. Semoga mereka sentiasa di bawah lindungan rahmat dan kasih sayangMU juga redhaMU. Amin!”

6 comments:

si penglipur lara said...

wah!!..bnyknyer hadiah ko..comel2 pulak tue...cancel ak nak bg hadiah aku,,tkot xtertnding ngn diorang..hehehe

iShasha Aishah said...

hehehe.. xpe, ko sudi jd kwn aku pun dah jd slh satu hadiah wat aku tau! ^_^ nway, thanks bihah :)

si penglipur lara said...

wah..statement ko..wat ak terharu jew..papon..sama2 kasih,cik shasha..:D..

iShasha Aishah said...

hehehe.. thanks atas ktrharuan ko tuu.. :)

elya khadijah said...

salm..
waaa..baru sempat bc entri ni..maaf sgt2..mmg xsmpt nak crikn aishah hadiah..sgt sibuk akhir2 ni..hanya doa hadiah teristimewa buatmu dariku ya..shasha biru..^^,

iShasha Aishah said...

wkslm.. xyah susah2 la nisa utk crikn hadiah utk sy.. doa dari kmu pun, dah ckup wat sy.. punya shbt sprti kmu dan lain2, dah blh wat sy happy dah.. ^___^

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting