Sunday 11 September 2011

Semester Baru

Assalamu'alaikum...


Hari nie 11 September 2011 brsamaan dgn 13 Syawal 1432H adlh hari pertama utk aku dlm semester yg baru nie, semester 5! Mcm biasa, ada jelah azam aku utk mmulakan sem baru nie. Tp, xtau la sjauh mana azam yg aku tanam tu akan trcapai ~_^ hehehe :D


Pape pun, aku akan brusaha sehabis baik dgn kudrat aku nie utk mnjayakn semester kali nie. Semoga berkat setiap ilmu baru yg akan aku peroleh spnjg semester nie dan diredhaiNya. Amin! Amin! Amin!


Utk mgukuhkan lg semangat aku nie, aku dgn senang hati nk share gmbr2 kat bawah nie ^_^
hihihi

with Ima

with Yana

3 'mambang ijo'


Hah, ckup2 la tu dgn 3 gmbr nie. Gmbr2 lain akan di'tepek' kat lain entry plk.
^^ Salam Perjuangan!!! ^^

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting