Sunday 14 April 2013

Pensel Warna ku

Assalamu'alaikum :b


Wah~! Dah lama jugak aku tak conteng2 kat blog aku nie ek. :||
Banyak benda nak dikongsi sebenarnya, tapi tak rajin nak online and hadap blog lama2. Hehehe :P
Pape pun, hari nie genap 271 bulan umur aku! :party Ngeee~ :$
Ok lah, meh start cerita meh. :)

Jumaat minggu lepas bersamaan 5 April 2013, aku ke KL untuk melaksanakan 1 misi penting. (cewwaahhh~ ape jelah yg pntg sgt tu kn? :P) Sebenarnya aku ke KL kali nie adalah bertujuan untuk nak pergi amek bekalan ubat bapak kat IJN. Walaupun tarikh amek ubat sebenarnya 12 April, tapi aku saja datang awal. Dah amek awal kan dah senang. ;) Kurang lebih, pukul 10 malam jugak aku sampai kat umah abang aku malam tu.

Esoknya aku keluar pi cari (beli) buku dengan kakak aku ke Jaya Jusco, Wangsa Maju. Macam mana aku boleh 'gagah' sangat nak beli buku, padahal duit nak beli topup pun tinggal ciput je!??? Meh sini aku bagitau. Actually aku baru je dapat BB1M hari Khamis sebelum pi KL tu. xD Alhamdulillah, tak lama aku tunggu. Tepat lepas seminggu aku hantar surat ke SAC, selamatlah BB1M tu dihantar sampai kat umah. :e Dan 3 naskhah buku kat bawah nie lah antara hasilnya setelah beberapa jam kat dalam MPH tu. ^_^

 [1 naskhah 'Indahnya Hidup Bersyariat' buat Kak Watie <3]

* * * * * * * * *


Hari Ahad pulak aku keluar dating dengan Yana and Ima ke i-City, Shah Alam. :O Untuk kitorang yang 'kaki posing underground' nie, Yana cadangkan kitorang pergi Art Trick Museum kat i-City tu. Fuhhh~! :f Penat posing kat dalam tu. xP


Yang menariknya dating kitorang kali nie adalah . . . . :o Jeng! Jeng! Jeng!


Kitorang bertiga cuba aktiviti baru iaitu memanah! 8) Mula-mula rasa macam banyak je 30 arrows setiap sorang. Tapi bila dah habis 30 tu, tak puas! :fire
[untuk tau kisah lanjut pasal date kitorang bertiga nie, boleh terjah blog Yana ye]

* * * * * * * * *


Dan picture kat bawah nie pulak adalah hasil tuaian BB1M aku kat Popular Book Co. Sampai je dari KL, and lepas je letak beg dalam kereta, aku terus ajak bapak pergi 1 Segamat Mall nak sambung borong buku. :L But, unfortunately buku yang aku cari tak ada stok kat Popular Segamat nie. Kalau nak jugak, kena pi Melaka atau Muar. >.< Mak aihhh~! Jauh tu!!! <\3
Kechiwa punya pasal, maka aku pun belilah 3 buah novel nie buat pengubat luka (alasan!) :P


Hahaha. Pape pun, baki baucer RM50 lagi tu aku nak simpan untuk beli buku yang aku nak tu. :D Tapi, nak cari kat mana ek?? :/ Di Pesta Buku Antarabangsa mungkin...? :brow InsyaAllah! ^_^

Sampai sini dulu ye. Sampai jumpa lagi. :h

2 comments:

su'aidah4syurgafirdaus said...

Wah best nyer dy pandai dah memanah... :')

iShasha Aishah said...

ala, baru 1st time memanah nie ummu :) jom, belajar memanah! ^_^

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting