Monday 16 January 2012

Running Man

Assalamu'alaikum...
Apa khabar semua? Semoga semuanya sihat n ceria2 selalu ~__^

Dah lama dah x update blog ku yg trchenta nie. Busy exam la konon2nye kan. Hehehe ;D Alhamdulillah, stakat waktu aku tulis entry nie, dah lps 6 paper dah. Tggl satu paper je lg. Huhu..
X sabar dah nak blk umah nie.. ;-(



Entry kali nie aku nak citer2 ckit pasal variety show dari Korea, 'Running Man'. Mesti ada antara korang yg dah grad tgk 'RM' nie kan? Contoh yg aku blh bg kat cnie ialah roommate aku. Hahaha :D Kak Melly dah siap blh layan variety show yg lain plk. Mcm2 la aku tgk.
Dok gelak2 sndri depan laptop dia [mcm aku jgk]. Kih3 ;D


Actually, mula2 aku x brminat sbnrnye dgn 'Running Man' nie. Sbb tu aku wat dek je masa roommate aku tgk dlu. Tp bila kwn aku si Yana beria2 suruh aku try tgk, aku pun try la. Dia ckp klu x dpt wat aku gelak pun, skurang2nye blh wat aku trsenyum ^__^ Lps tgk satu episod [episod 27], aku bukan stakat senyum, tp aku boleh gelak guling2 lg. Hahaha :D Seronok tgk diorg main. Wlupun game tu simple je, tp nmpk diorg enjoy! Aku pun enjoy skali.. ~_^


Ok laa.. Tu je yg aku nak kongsi kali nie. X byk mna pun. Lgpun xleh nak lama2 sgt ngadap blog n online sbb ada lg 1 paper sblm aku tamatkan sem nie. Hihihi.. ;)

VJ 'Running Man'

Orait! See you later. Adios amigos.. =)



2 comments:

♥YanaKhai♥ said...

hehehe..kn?atleast kmu tersnyum;D

iShasha Aishah said...

betul3! tp sy suka tgk episod yg awal2 je.. hehehe ;D

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting