Wednesday 18 January 2012

24 Safar 1411H

Assalamu'alaikum wbt...

Arinie pada tanggal 24 Safar 1433H, genaplah usia ku 22 tahun. Mcm2 perkara dan pengalaman yg dah aku lalui selama 22 tahun nie. Wlupun belum sebanyak dan mgkn x seindah org lain, tp aku gembira dgn nie semua. Pengalaman berharga yg mngajar aku mnjadi dewasa.

Terima kasih buat semua yg telah membantu mewarnakan hari2 aku dari dulu hingga ke saat nie. Biar pahit mcm mna sekalipun, aku percaya yg akhirnya nanti aku akan ketemu dgn sedikit kemanisan.


Ambillah waktu untuk berfikir,
itu adalah sumber kekuatan.

Ambillah waktu untuk berdoa,
itu adalah sumber ketenangan.

Ambillah waktu untuk belajar,
itu adalah sumber kebijaksanaan.

Ambillah waktu untuk bersahabat,
itu adalah jalan menuju kebahagiaan.

Ambillah waktu untuk memberi,
itu membuatkan hidup terasa bererti.

Ambillah waktu untuk bekerja,
itu adalah nilai keberhasilan.

Ambillah waktu untuk beramal,
itu adalah kunci menuju syurga.

~: salam kasih sayang dariku, Siti Aishah binti Mat Angsar :~

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting