Sunday 13 January 2013

Jalan-jalan Cari Makan

Assalamu'alaikum :)
Apa khabar semua? Semoga sihat dan ceria2 selalu. :O

at Dubu Dubu Seoul Food

Meh nak cter sikit. :fire Siang tadi aku dengan Yana pi buat aktiviti jalan2 cari makan ke Mid Valley. Pi jalan2 sampai sana sebab nak pi try makan makanan Korea kat Dubu Dubu Seoul Food. Dah lama teringin nak makan makanan Korea sejak gilerr dengan Running Man and Family Outing (Season1). xD

winter sonata

Dan akhirnya, aku dapat jugak merasa makan makanan Korea. :e Tadi aku try combo soondubu jigae - seafood & chicken. Boleh tahan la. :tup Tapi aku tak dapat nak abeskan sebab bila dah tak panas, kuat sangat rasa toufu yang ada dalam tu. Tak boleh nak telan lagi dah. xP

Lepas jalan2 kat Mid Valley, kitorang gerak pi KLCC. Dating sambil makan KFC kat Taman KLCC. o_O Makan lagi!??? :r Haruslah! Sebab tu la title entry nie, 'Jalan-jalan Cari Makan'.
 Hehehe. ;)



Ok la, sebagai penutup entry, aku share kat cnie status aku kat FB tadi. ;)

 "mse kuar date td, cik Liyana ade trberkenan kat 1 beg nie.. tp ble tgk harga, HEART ATTACK jadinye.. maka dgn BROKEN HEART, yana brlalu pergi dr ctu.. dan tanpa dpt dknalpsti dmna hilangnya PLAN A, kami brdua menemui PLAN B yg akhirnye brkesudahan dgn BACKUP PLAN.. tapi, ada lg ssuatu yg lbh mnrik yg kami nmpk.. kami nmpk BATMAN dan SUPERMAN!!! jeng! jeng! jeng! ^^,
(al-kesah utk arinie)"
 

2 comments:

Unknown said...

hehehe..cant wait for our next date!!!tema yang unik!!hehehe :e

iShasha Aishah said...

hahaha.. yeahhh~! sila tepati tema date kite k.. ;)

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting