Monday 15 October 2012

Hadiah Hari Lahir

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamu'alaikum. Apa khabar, semua? Semoga sihat dan ceria2 selalu... ^_^

Entry kali nie aku nak kongsikan pasal apa yg brlaku pd tarikh 14 Oktober 2012 iaitu semalam (baca sampai abes ye kalau nak tau pasal apa). Hehehe :D


posing sementara menanti ketibaan komuter ke Subang Jaya

Ok la, mcm nie. Kalau korang nak tau, semalam aku dgn member2 kamceng aku akhirnya berjaya melaksanakan plan kitorg utk keluar 'hang-out' beramai2. Plan asalnya, kitorg nak keluar dating masa bulan puasa aritu, tp sbb masing2 sibuk, jadi tak sempat. Setelah bbrpa kali plan nie ditunda, akhirnya semalam kitorg dpt keluar bramai2.. ^_^

Berpagi-pagi lagi kitorg dah keluar dari rumah masing2 sbb dah rasa sgt teruja utk 'hang-out' a.k.a 'girls outing'. Kih3 :D Misi utama kitorg semalam adalah bermain ice-skating. Tentatif awal sepatutnya aku, Yana n Mira akan meet n gerak sama2 ke KL Sentral dari LRT Setiawangsa, tapi last2 tggl aku dgn Mira je yg dari Setiawangsa. Yana gerak dari LRT Masjid Jamek sbb dia hntr adik dia kat Pudu.


Kitorg decided meet kat KL Sentral sbb aku dgn Yana nak beli tiket train 'balik kampung' masa hntr report bulan 11 nanti. Lps beli tiket, kitorg ke Subang Jaya naik komuter dari KL Sentral. Sampai kat stesen komuter Subang Jaya, dah ada bas mini yg tggu nak ke Sunway Piramid. Kitorg pun terus terjah naik la, apa lagi kan.. ~_^

bas mini dari stesen komuter Subang Jaya ke Sunway Piramid

Sampai2 je kat Sunway Piramid tu, kitorg terus cari kedai makan utk sarapan. Yelah, dah keluar dari rumah pun awal pagi, tak sempat la nak sarapan bagai. Makan a.k.a sarapan itu penting ye, kawan2! Hahaha.

             

menu sarapan kami.. sarapanKAH?? hahaha


Lepas sarapan, barulah boleh pi main kan. Dah selesai buat bayaran utk pas masuk dan beli glove n stoking, kitorg tanpa melengahkan masa, terus check-in and snap a few picture!


Kat bawah nie aku kongsikan bbrpa gambar buat tatapan korang. Tak perlukn byk kata2, cukuplah gambar2 nie yg menceritakan semuanya ye.. ^_^






Yup! Seronok memang seronok, tapi sbb awal2 masuk aku dah jatuh 2 kali, maka aku amek langkah selamat utk main kat tepi2 je. Aku tak nak merisikokan diri sendiri sbb masa tu kesihatan aku pun tak berapa baik. Kalau aku paksakan diri jgk, rasanya mau dua, tiga hari jgk aku akan collapsed lps tu (sape yg tau tu, akan faham la kan). Huhu.

Ok2! Next, aku nak share gambar yg plg aku suka dlm byk2 gambar yg kitorg snap semalam.


aku & Ima



aku & Mira



aku & Ain



aku & Yana



mereka berempat - Mira, Ain, Ima, Yana - comel kan..?? ~_^


Haruslah byk gmbr aku kan. Hahaha! Lps puas main, tenaga pun dah abes. Kitorg pun apa lagi, pi serang kedai makan skli lagi la kan. Hehehe :D


kali nie layan fast food je


Hah, lps lunch yg dah tak brpa nak lunch tu, kitorg pun beransur pulang. Ready tggu bas kat luar Sunway Piramid tu.


posing lagi sementara tunggu bas nak balik


Pape hal pun, kat sini aku amek kesempatan nak ucapkan terima kasih kat Yana, Mira, Ain and Ima utk semalam. Best sgt3 outing dgn korg! Terutama kat Mira dgn Ain. Wlupun kita baru 1st time jmp, tapi kita terus ngam! Cayalah, korg! InsyaAllah nanti lain kali, kita 'hang-out' sama2 lagi ye... ^_^

Ok la my dear, sampai sini je ye. Rasa penat semalam still ada lagi sikit2. Nak sambung rehat. Hahaha. See you again next time! Wassalam.


receive my love ~ ~ ~ cewwaahhh!

*nota kaki : hadiah hari lahir lps sebulan birthday aku

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting