Thursday 21 June 2012

8 jam 30 minit

Assalamu'alaikum!
Apa khabar semua? Semoga sihat dan ceria2 selalu.. ^_^

Alhamdulillah, setakat nie aku dah lps 4 paper. Tinggal ada satu lg paper sblm aku aku blk kg dan mula berpraktikal 2 minggu dari skrg. Kali nie nak kongsi cerita sesi fotografi dgn geng aku yg plg 'kamceng' kat UUM nie. Tempah kereta sewa pukul 8 pg, tp pukul 8.45 baru dpt kereta sbb org ramai sgt. Huhuhu! (bikin rosak ana punya program je) 

@ Dewan Muadzam Shah UUM

Destinasi pertama kami pg tu ialah Dewan Muadzam Shah (DMS), UUM. Kami sarapan pg kat dataran depan jam besar kat DMS tu. Biarpun orang mcm pelik je tgk kami makan kat situ, tp kami wat dekkk je. Lgpun perut msg2 dah lapar waktu tu, bedal jelah apa yg ada depan mata tanpa pedulikan org lain yg lalu lalang kat situ. Hehehe :D


Secara peribadinya buat diriku, aku rasakan itulah sarapan pg plg brmakna sepanjang 3 tahun hidup kat UUM nie. Kalau aku boleh pinjam ayat Liyana, "mknn biasa je tp sbb mgkin ni la kali terakhir kn breakfst sme2..kat tmpat yg pnuh smbolik..huhuhu..so jd bermkna sgt kn.."

posing dulu jap lepas sarapan


Lps sarapan, kami ke Taman Botani plk. Snap beberapa gambar jap kat situ.

@ Taman Botani UUM


Seterusnya kami ke Canselori UUM. Kat depan Canselori tu ada kawasan utk snap gmbr yg cantik. Lama jgk jd model kat situ. Hahaha!

with my dear ex-roommate, Ima

Dari Canselori, kami ke library (Perpustakaan Sultanah Bahiyah). Dok lepak kat library baru. Sempat jgk snap gmbr kat dlm library tu. Keluar dari library, kami ke Dataran Perdana. Posing jap kat situ dgn berlatarbelakangkan pancuran air. Syio0ookk nye~!

@ Dataran Perdana UUM


Dari library, kami transform dan terus ke Pusat Sukan. Mula2 cari surau dulu. Lps solat zohor, kami terus pi serang kaunter Pusat Sukan utk dapatkan kebenaran guna gym. Disebabkan tak boleh nak swim kat swimming pool, kami cuma mintak kebenaran utk snap beberapa picture je kat situ. Sebagai kenang-kenangan kan.. ~_^

@ swimming pool, Pusat Sukan, UUM


Kalau ikut tentatif program, kami sepatutnya ke Taman Rusa. Tp sbb dah petang sgt, kami buat keputusan utk terus keluar makan kat Changlun jelah. Lgpun sblm nie dah pernah snap gmbr kat Taman Rusa tu.


Ok lah, gmbr kat atas nie ialah destinasi photoshoot terakhir kami sblm kami ke KFC Changlun utk isi perut kami yg dah berlagu lapar waktu tu. Yelah, hampir seharian jd model kan. Tenaga pun dah tggl tak byk dah. Keke~keke~keke~ ;D


Utk gmbr2 lain yg byk lg tu, boleh la klik kat sini dan kat sini satu lg ^_^ Sampai sini dlu la. Esok2 aku wat lg entry baru ye. Lgpun aku ada satu lg paper Sabtu nie. Lps exam nnti, aku conteng2 lg kat cnie ek.. ~_^ See you!!

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting