Thursday 31 May 2012

Bittaufiq Wannajah

Assalamu'alaikum!
Semoga sihat dan ceria-ceria selalu.. ^_^


Wah!!! Lama betul x tulis entry bru kat blog ku yg trchenta nie. Dan bile tgk2 blk, ada 2 entry yg masih kekal sbgi draft kat dlm nie. Tu ntah bile la plk aku nk smbg n sudahkn cerita tu. Adehhh~ =.=' Sungguh! Mmg agak busy skrg nie. Assignment terakhir pun baru selesai mggu lps. Assignment yg plg mncabar minda dan kesabaran spnjg kat UUM nie #__#

Ok la, aku x nak ckp byk, cumanye skrg kat entry kali nie aku nak kongsikan jadual final exam aku. InsyaAllah exam nie dan semester nie adlh yg terakhir utk aku kat UUM nie. Hehehe ;D
Pape pun, kat bwh nie jadual final exam aku.. ~_^

5 Jun 2012
Pengurusan Kewangan II
2.30 pm - 5.00 pm @ DTSO

9 Jun 2012
Psikologi Sosial
2.30 pm - 5.00 pm @ DMS

14 Jun 2012
Pengurusan Strategik
9.00 am - 11.30 am @ DMS

20 Jun 2012
Seminar Pentadbiran Muamalat
2.30 pm - 5.00 pm @ TE

23 Jun 2012
Pengurusan Ekonomi Islam
9.00 am - 11.30 am @ DTSO


Doakan semoga aku dan kwn2 kat cnie dipermudahkan utk mnjwb soalan exam kali nie ye.. ~_^ Jazakallahu khairan kathira!

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting