Friday 27 April 2012

Tak Kenal Maka Tak Bersatu

Assalamu'alaikum.

Entry pendek je kali nie. Nak cerita ckit pasal gmbr kat bawah nie.


Ok, meh aku bgtau apa isi dlm kad jemputan tu ye.. ~_^

JEMPUTAN KE PROGRAM
TAK KENAL MAKA TAK BERSATU

Kepada saudara/saudari anda dijemput ke program "Tak Kenal Maka Tak Bersatu" anjuran SPR UUM

Tempat : Dewan Seminar Pusat Islam
Tarikh : 26/4/2012
Masa : 8.30 - 11.00 malam

Kehadiran saudara/saudari amat kami harapkan.

Please join us as we honour the graduate.

Hah, faham dah maksud jemputan tu?? Aku djemput utk hadir dlm program tu sbb selain program rasmi sbgi penutup Kempen Anti Rasuah (KEMAR) Peringkat Kebangsaan 2012, ia juga program utk mghargai jasa mantan2 SPR UUM yg tlh brkhidmat sblm nie. Aku kan s/u utk sesi sblm nie, maka aku djemput la utk memeriahkn majlis selain nk bg cenderahati kat aku.

Aku sampai lewat mlm tu. Dlm pukul 10 lbh. Sbb sblm tu aku ada komitmen lain. Dan bila ada peluang utk aku skip jap komitmen tu, aku pun brjalan la dlm hujan menuju ke Dewan Seminar Pusat Islam UUM utk brsama2 dlm program nie.

Lps ucapan drpd En.Zul, kami (Sufri, Ammar, Khairul, Dilla, WanieyIma dan aku) mendapat cenderahati msg2.


Baiklah, dikesempatan ini, aku nak ucapkan jutaan terima kasih buat AJK pelaksana program yg sudi meraikan kami dlm mjls trsebut. Maaf ye sbb dtg lewat. Pape pun, selamat maju jaya buat SPR UUM!!

0 comments:

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting