Saturday 25 April 2015

Aishah & Zakwan

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamu'alaikum wbt. Apa khabar semua? Semoga semua berada dalam keadaan sihat dan ceria-ceria selalu di bawah naungan rahmat kasih sayang Allah SWT. Sudah agak lama saya tak menulis di sini kan? Dan entry ini merupakan entry pertama saya untuk tahun 2015.

Perkongsian kali ini ingin saya khabarkan bahawa hari ini genap dua minggu saya bergelar seorang isteri. Alhamdulillah, pada tarikh 11 April 2015 bersamaan 21 Jamadil Akhir 1436H, dengan sekali lafaz, saya sah menjadi isteri kepada Mohamad Zakwan bin Md Mohid pada jam menghampiri 11 pagi.


Tiada kata lain yang mampu diungkap selain kesyukuran yang tidak terhingga kerana majlis berjalan lancar. Setinggi-tinggi terima kasih buat kedua-dua belah keluarga, saudara mara, jiran tetangga serta sahabat handai yang banyak membantu dan yang hadir memeriahkan majlis. Jazakallah khairan kathira.

Mohon doa juga dari semua buat kami berdua agar kami kuat, tabah dan sabar dalam membangun dan menyuburkan baitul muslim yang baru terbina ini.


Salam kasih sayang dari saya dan suami,
Aishah & Zakwan


Assalamu'alaikum wbt.

6 comments:

Unknown said...

Tahniah Kak Sha, semoga berbahagia dunia akhirat ^^ from Syida UPSI (SPR UPSI )~ hehehe

iShasha Aishah said...

:$ amin! ^_^ terima kasih, syida.. :k

waniey said...

tahniah Aishah n pasangan...welcome to the club..hehehe nnti turn ima n faiz plak... :)

iShasha Aishah said...

hehehe.. dah slmt register msuk club dah.. :D terima kasih, waniey ;)

Unknown said...

eh2, akak umur 24 jugak eh? hihihi..xleh panggil akak la kalau gitu ^^

iShasha Aishah said...

24 sbb blm smpi birthday.. klau kira tahun dah 25 dah.. dah tua.. ;) xpe je klau xnk pggil akak.. :)

Post a Comment


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting